dilluns, 4 de juliol de 2016

Carla Uroz, renovada

Esforç i progrés

Foto: EFML
Ens omple d'orgull anunciar la renovació de Carla Uroz, jove jugadora, nascuda el 2000 a Sabadell i amb una curta trajectòria en el futbol, ja que va començar fa dues temporades al Cadet del Barberà Andalucía per fer el salt al Juvenil de l'Escola on la temporada que hem acabat, ha aconseguit guanyar la lliga de Segona divisió arribant a jugar set partits amb el Primer equip a Primera divisió i rebent el premi final de jugar contra un Segona nacional, el Levante Les Planes a la primera eliminatòria de la Copa Catalunya.

Avui en la seva més que merescuda renovació, ha comentat: Estic molt contenta de pertànyer a aquesta escola i defensar la seva samarreta. No tinc cap interès en marxar, a pesar de les ofertes que se m'han comunicat i m'agradaria compartir més temporades en el club, també com estic fent en l'apartat de monitora, i ajudar en tot el que sigui possible. L'any vinent, som de Primera!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada